Subject: elektriprojekti nr LC3077 "Kure kinnistu elektriliitumine. Kalme küla Elva vald Tartu maakond" kooskõlastamine
From: "Mee, Andres" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Dec 2024 15:35:52 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Edastame teile kooskõlastamiseks elektriprojekti nr LC3077 „Kure kinnistu
elektriliitumine. Kalme küla Elva vald Tartu maakond“.

Projekteeritud on  0,4 kV maakaabel ristumisel teemaaga riigitee nr 22169
Kalme-Uderna tee   1,88 km -l.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ
elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Andres Mee

projekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Tel   + 372  511 9005
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.